Strona główna1 » Zasady wysyłki
Kontakt
  • Dariusz Kołodziej PHU "KOTO-WWW"
    ul. Betonowa 26/3
    41-253 Czeladź
    NIP: 644-125-58-50
  • E-mail:sklep@strefazawodnika.pl
  • Telefon512-282-512
    605-563-696
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki

 Zamówienia.

  1. SKLEP INTERNETOWY realizuje zamówienia z wysyłką na terenie Polski.
  2. Przed złożeniem zamówienia KLIENT musi się zapoznać z niniejszym REGULAMINEM. Fakt zapoznania się i akceptacji wszystkich postanowień niniejszego regulaminu potwierdza jawnie przy rejestracji w systemie oraz przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. Formularz zamówienia nie zostanie zaakceptowany bez takiego potwierdzenia.
  3. Zamówienie drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu.
  4. Realizacja zamówienia (przygotowanie i wysyłka PRODUKTÓW) przez SPRZEDAWCĘ następuje :
    • a) po potwierdzeniu zamówienia - jeżeli wybrano płatność przy odbiorze;
    • b) po otrzymaniu wpłaty na konto – jeżeli wybrano przedpłatę.
    • c) przy płatnościach kartą - od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  5. Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów znajdujących się w magazynie i oznaczonych w sklepie jako dostępny - nie dłużej niż 24 godziny od czasu zamówienia ( w dni pracujące czyli od poniedziałku do piątku ). Towar zakupiony w sobotę lub niedzielę zostanie wysłany w poniedziałek. W przypadku produktów oferowanych na zamówienie termin zostanie określony przy składaniu zamówienia.
 

Wysyłka towaru

 

  1. Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej.
  2. KLIENT w trakcie wypełniania interaktywnego formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt wysyłki podczas składania ZAMÓWIENIA.
  3. Zakupione produkty wysyłamy przesyłkami pocztowymi lub firmami kurierskimi.
  4. Jeżeli klient wybrał opcje wysyłki produktu z opcja płatności "za pobraniem" - klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki z zamówionymi produktami. Jeżeli klient - bez względu na przyczynę - nie dokona odbioru przesyłki - SPRZEDAWCA ma prawo do odstąpienia od umowy z dniem zwrotnego otrzymania nieodebranej przesyłki.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl